4 DNI, PO PÁDE, MOJE PRVÉ...

03.04.2017

Pondelok, ako každý iný... Pre mňa nie! :D Už oddnes škrtám dni do piatku! Pretože v piatok cestujem do Zvolena na obhajobu! Bojím sa toho ako čerta, ale hádam to zvládnem. Ak aj nikde nepostúpim viem, že som zo seba dala všetko a lepšie by som to nespravila. Už týždne skúšame odprezentovať 40 slidov za 10 minút, čo by pri bežnej prezentácií problém nebol, ale viete... Je to v podstate môj život, chcem a hlavne viem o tom rozpravať dopodrobna, takže... Je to ŤAŽKÉ!!!!

Dnes pôjde (po dĺĺĺhom čase) opäť na volejbal. Otestujem palec (zlomeninu) a uvidí sa... Hádam sa do toho dostanem rýchlo, pretože mi to dosť chýbalo. 

Mám za sebou super víkend, konkrétne sobotu. Práve 1.4 ( a nerobím si srandu :) ) som odjazdila svoj prvý parkúr v sezóne 2017 a to hneď úspešne, keďže som v prvej súťaži ukončila parkúr s tretím najlepším časom! Som na seba hrdá a ďakujem Paris, že sa na mňa nevykašľala a do sezóny sme vkročili úspešne. Taktiež ďakujem rodičom za podporu a sestre, ktorá to  mala dvakrát ťažšie. Súťažila totiž v BA so svojím judo klubom, takže sme sa psychicky podporovali navzájom! :) Krása!!!! 

Minulý týždeň som absolvovala vysnívané profesionálne fotenie. Fotky sú naozaj úžasné!!!


Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky