ČERSTVÉ NOVINKY

20.04.2018

Každý máme svoje povinnosti. Niektoré zvládame, niektoré prokrastinujeme a niektoré sa jednoducho na čas zvládnuť nedajú. 

Vďaka novinám, do ktorých som robila interview, si ma našla pani redaktorka z Markízy. Ponúkla mi, či by som nechcela robiť reportáž o sebe, o chorobe a o blogu. Samozrejme som nezaváhala a ponuku prijala. Včera (19.4.2018) k nám domov zavítala pani redaktorka s kameramanom. Pochválila som sa čím som sa mohla, povedala som ako sa cítim, opísala som chorobu, ale aj prístup k nej. Dokonca sme sa dostali aj k Paris, kde natáčali ako jazdím. Táto skúsenosť bude nezabudnuteľná! Reportáž by mala mať premiéru až o dva týždne, ale dúfam, že to zbehne tak rýchlo ako tento týždeň! 

Najväčšia a najaktuálnejšia novinka je nový člen rodiny! Zatiaľ neoficiálne, mám dva kone! Práve dnes sme potvrdili kúpu krásneho ryšavého valacha menom Lacordé. Viac informácií sa určite dozviete v čo najbližšej dobe! :)

Skúšky sa blížia! A keď píšem blížia, myslím to vážne!!! Takto o týždeň budem mať prvé skúšky so Stellou, na ktoré tak krvopotne trénujeme! Držte palce! 

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky