DOTAZNÍK A MOJA PRÁCA 

19.01.2017

Dnes bolo príjemných -15 stupňov a slnko krásne osvetľovalo každý kút. Tí najväčší otužilci sa vybrali na prechádzku, niektorí si užívali teplo domova. Ja som sedela doma a tvorila dotazník,  s ktorým by som sa teraz chcela podeliť a zároveň poprosiť o pomoc 

Ako je aj v úvodnom slove dotazníka, pracujem na SOČ s témou CF. Bola by som veľmi rada, keby ste mi pomohli s výskumom a vyplnili nižšie uvedený dotazník.  Je určený pre rodičov detí s CF a zameriavam sa na kvalitu života detí, ale aj rodiny. 

Stačí, ak mi na email v sekcií kontaktujte ma napíšete: ,,Mám záujem vyplniť dotazník." Tento dotazník vám následne odošlem. 

Ďakujem. 



Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky