DOVOLENKA

23.07.2017

Ahojte! 

Ozývam sa opäť po dlhšej dobe a to z dôvodu, že len včera som sa vrátila z letnej dovolenky na Kréte.

Ako určite (niektorí) viete, more a morský vzduch je výborným liekom, nie len pre zdravých, ale hlavne pre CF pacientov. Dôkazom toho je aj moja inhalácia, ktorú som vďaka úžasnému vzduchu mohla sem-tam vynechať, respetíve som so sebou zobrala len liek Pulmozyme.

Presne od 12.7-22.7. som čas trávila na juhu Kréty a to konkrétne v blízkosti dedinky Ferma. Mám rôzne zážitky, ale najviac by som vyzdvihla Parasailing - let padákom, ktorý je ťahaný člnom. 


Jazdu na Jet-ski - vodný skúter, ale aj krásne výlety, kde sme absolvovali návštevu:

Mesta Ierapetra, ktoré nemôžeme obíjsť pri žiadnej dovolenke na Kréte;  kláštor Moni Kapsa, do ktorého sme sa po dlhých rokoch dovoleniek na Kréte konečne dostali; 

mesta Ágios Nikólaos, ktoré sme si obhliadli na vláčku ťahanom traktorom a žiadne obchody nezostali bez našej návštevy :) 


Gourniá - ,,mesto" 3 500 rokov staré

Keďže som v poslednej dobre veľa cestovala, za nedlho pribudne na blogu sekcia CESTOVANIE, kde budem spisovať všetky moje zážitky, odporúčania a celkovo recenzie na miesta, ktoré som navštívila. Keďže by som blog chcela viac rozšíriť a pravidelnejšie sa mu venovať, bola by som rada, keby blog prilákal nielen pacientov CF, ale aj ich rodinných príslušníkov a priateľov. 

                                  Prípravu sekcie sleduj tu 

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky