INTRAVENÓZKY, TESTY A PODOBNE...

28.09.2018

Do maturitného ročníka sme skočili rýchlejším tempom, ako som si myslela... Náš maturitný ročník prekazil všetky fámy o ,,super živote maturanta," ktorými nás posledné roky kŕmili. 

,,Maturantov už neskúšame!" - odpovedala som už trikrát

,,Píšete menej testov." - v žiackej knižke mám už 3 veľké celky uzavreté 

,,Nechodíte na výlet, môžete si riešiť program na stužkovú!" Už máme dva termíny výletov, na ktoré MUSÍME ísť. 

Človek sa ani nemôže tešiť :D Aj keď som na blog nič nepridávala, stále sa niečo dialo.

8-9. septembra nás tatko pozval na akciu ,,výročník 1998-2018," ktorú sme tak nazvali na základe 20. výročia svadby našich rodičov. Víkend sme si užívali v krásnych priestoroch Gino Park Palace - kaštieľ Orlové. 

Vrámci výletu po okolí sme navštívili Považský hrad. 

Cesta domov viedla cez naše nostalgické Trenčianske Teplice, kde sa veľmi rada vraciam aj na každoročné preteky do neďalekých Motešíc. 

15.9 sme sa s rodinkou vybrali na výlet do Brna s konkrétnym cieľom - súťažiť na BRNO CUP 2018 pod záštitou Českého zväzu juda. 

Keďže Lili súťažila až 16.9 (nedeľa), v sobotu sme sa cestou zastavili v krásnom zámku Lednice. Užili sme si prehliadku reprezentačných sál, ale aj súkromných apartmánov. Fajne sme sa najedli a šup do Brna ubytovať sa. 

V športovej hale v Brne sa súťažilo už od 10 - tej hodiny. Lili nastúpila na prvý zápas a následne ho aj vyhrala. Druhý zápas s obávanou súperkou zo Slovenska sa jej ale vyhrať nepodarilo a tak si z Brna odniesla krásnu striebornú placku! 

18.9. sa nám konečne podarilo dohodnúť termín s lekárom v Banskej Bystrici, kde mi spravili výter z nosa a krku. Neskôr mi aj zobrali krv. Výsledok: Spirometria sa pri každej návšteve zhoršuje, naopak krv by mi mohol závidieť aj zdravý človek a ... Pseudomonas...  Od soboty minulého týždňa beriem antibiotiká Biseptol 2x3. Od včera som začala inhalovať Tobi podhaler. Vďaka ľuďom, ktorí mi nie raz Tobi podhaler poslali, sa moje výsledky dúfam čím skôr zlepšia a nebude potrebná ďalšia inhalácia. Čomu sa však nevyhnem, je intravenózne liečenie na 5-10 dní, s ktorým by som mala začať už vrámci budúceho týždňa. 


22.-23.9. sme s Paris absolvovali (asi) posledné preteky tejto sezóny s celkom úspešným výsledkom. V sobotu sme sa v konkurencii 50 jazdeckých dvojíc umiestili na druhom mieste. Ostatné parkúry neboli dostatočne dobré na vyhodnotenie, ale dôležité je, že pocit po parkúre bol príjemný a bola som spokojná, aj keď sme urobili pár chýb. 

Dnes, v tento výnimočný deň, sa Lili stala majsterkou Žilinského (jej rodného - narodila sa v Ružomberku) kraja. Všetci sa veľmi tešíme! 

Zajtra nás so Stellou čakajú naše prvé preteky. Sú to preteky poslušnosti, ktorú sme robili úplne na začiatku, pre znalcov - BH - SK pretek. 

Keďže som ja ,,chorá" zostala dnes doma, bola som vyvenčiť obidve moje lásky. Obe mali veľmi fotogenickú náladu. :) 

Začiatkom septembra ma oslovila pani z redakcie časopisu Zdravie, ktorá by som mnou chcela spraviť rozhovor ako o mojom živote, tak aj o cystickej fibróze. Kliknite na nižšie uvedené tlačítko KONTAKTUJTE MA a do email-u mi napíšte, čo by som o tomto ochorení určite mala zdôrazniť. 


Držte zajtra palce na pretekoch! A končí sa september!!!! 


PS: ohľadom zdravia vás budem informovať. :) 



Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky