BUDE HORŠIE

22.03.2020
Človek si niekedy myslí, že to už nemôže byť horšie.. Tí čo čítavate môj blog, viete, čo všetko zlé okrem CF ma už postretlo.. Ale to, čo sa deje teraz, už je naozaj asi moc. Sedím už tretí týždeň doma a popri učení rozmýšľam, čo bude - so mnou, s mojou rodinou, s mojou školou, aj s celým svetom...Jediným pozitívom na tom všetkom je, že konečne na mňa nikto nevyvaľuje oči, keď mám rúško. Zrazu je to zo dňa na deň normálne, že sa všetci chcú chrániť- doteraz ma veľa ľudí nechápalo, že ja sa musím chrániť VŽDY. Zo všetkých strán počúvam, že nebojme sa, Covid zabíja len starých ľudí... a ľudí s inými vážnymi ochoreniami, najma pľúcnymi, cukrovkou atď. Čiže aj všetkých nás, s CF???

Ak by som už teraz brala liek Orkambi, mala by som väčšie šance sa z toho dostat? Určite áno. Ale stále ho nemám - a s obrovským napätím čakáme na rozhodnutie Kategorizačnej komisie...

Ďakujem Vám všetkým, ktorí ste sa podpísali pod petíciu, ktorí ste ju zdieľali a tiež ďakujem Vám, čo ste mi poslali povzbudzujúce správy.. Veľmi si to vážim a som Vám vďačná. Snáď to všetko malo význam a v dobe, keď sa veľa vecí na Slovensku NEDÁ zabezpečiť, tak prejdú aspoň veci, ktoré sa zabezpečiť DAJÚ. A náš štát - jeho predstavitelia budú môcť s čistým svedomím povedať, že naozaj spravili všetko pre ZÁCHRANU ŽIVOTA KAŽDÉHO JEDNÉHO OBČANA.

Ďakujem ľuďom, ktorí zdieľali môj blog a snažili si pomôcť, prihovoriť sa ďalším a ďalším ľudom. Sledovanosť blogu vzrástla na (pre mňa) mega čísla, jeden deň vyšplhala nad 19 000! 
ĎAKUJEM! 

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky