MAJSTROVSTVÁ SLOVENSKA SNOWBOARD

22.01.2017
Dnes ma sprevádzalo číslo 4, včera číslo 5
Dnes ma sprevádzalo číslo 4, včera číslo 5

Často dostávam otázky, ako zvládam fyzické aktivity, ako pacient CF. Nech sa páči...

Dva dni, dva tituly sú doma. 

Už pred mesiacom som dostala od FIS  (medzinárodná snowboardová asociácia) pozvánku na Majstrovstvá Slovenska v slalome a obrovskom pararelnom slalome vo Vyšnej Boci. Keďže som sa týchto pretekov zúčastnila aj minulý rok, neváhala som a na štart som sa postavila aj tento rok.

Prvou stresovou situáciou bolo, že ako 17 ročná, som bola zaradená do kategórie ženy (1999 a menej). Ale ani to ma neodradilo. Z troch súťažiacich v mojej kategórií som dve kvalifikácie zajazdila v najlepšom čase, čo mi dalo výhodu a postúpila som priamo do finále. 

Vo finále som sa stretla s českou reprezentantkou, ktorá mi dýchala na krk, ale nestačilo to a do ciela som vletela ako prvá. 

Dnešný deň bol úplne iný. Dnes sa jazdil obrovský slalom, ktorý je oveľa rýchlejší. Možno hneď na začiatku som mala spomenúť, že snowboardovaniu sa venujem len ako hobby jazdec a pretekala som s ľudmi, ktorí sa tomuto športu venujú snáď pravidelne. 

Aj dnes som sa na štart postavila s obavami, ktoré ma však nespomalili. Keďže sme aj dnes boli v kategórií len tri, jazdili sme len kvalifikáciu, ktorú som opäť vyhrala s rozdielom od druhého miesta len o pár sekúnd. 

A tak sa môžem pýšiť titulom  MAJSTERKA SLOVENSKA V PARARELNOM SLALOME NA SNOWBOARDE (21..2017) a MAJSTERKA SLOVENSKA V PARARELNOM OBROVSKOM SLALOME NA SNOWBOARDE (22.1.2017). 

Za podporu ďakujem svojim rodičom, ale aj organizačnému tímu. :) 

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky