MEDIÁLNY ÚSPECH

16.05.2018

Je to tu! 

Posledné mesiace boli veľmi ťažké... Začala mi parkúrová sezóna, dostala som novú šancu a zároveň ju aj stratila. Boli to zlé aj dobré veci. Ale teraz je tu jeden z mojich najväčších úspechov! 

Mnohí z vás, ktorí sú aktívny na Facebooku vedeli, že budem v relácií REFLEX na Markíze predstavovať môj život, ako život pacientky. Až do posledného momentu, kedy nám na dvere zazvonila redaktorka, som tomu nemohla uveriť. 

19.4.2018 sa pred dverami nášho domu objavilo auto televízie Markíza a z auta vyšla slečna redaktorka s kameramanom. Boli veľmi priateľskí, čo celú situáciu uľahčilo. 

Najviac sa mi páčilo, že to natáčanie vôbec nebolo strojené. Spýtali sa ma, čo bežne robím cez deň, v čom je môj deň iný a podobne. Keď som im toto všetko povedala, robili scénky, ktoré môžete vidieť vo videu pod článkom. 

Aj keď to na tom videu tak nevyzerá, natáčali hádam v každej miestnosti okrem kúpeľne! :D Boli u nás takmer 4 hodiny a na koňoch sme sa ,,zdržali" asi dve hodiny. Neuveriteľné majstrovstvo editorov to upravilo na päťminútovú reportáž, čo muselo byť naozaj ťažké!!! 

Myslím si, že aj napriek krátkemu času je tam všetko vysvetlené. Keďže som väčšinu teórie bola naučená rozprávať pred komisiou, (SOČ, Festival vedy,...) na začiatku je vidieť môj nekompromisný, profesionálny výklad, čo to vlastne CF je. :D 

Ďakujem všetkým, ktorÍ reportáž sledovali v deň vysielania, ale aj tým, ktorí si to pozreli v archíve. 

Pre tých, ktorí to nevideli a reportáž by ich zaujala, tu je odkaz na archív. Nie som si však istá, dokedy to bude dostupné v archíve, takže rýchlo pozerajte! 

Taktiež vám chcem poďakovať za neuveriteľnú podporu v súťaži BLOGER ROKA 2018. 

Za neuveriteľný jeden deň som sa zo 17 miesta vyšplhala na druhé! 

ĎAKUJEM!!! 

PS: Úspech z uplynulého víkendu. V sobotu - ôsme miesto , v nedeľu - tretie plus vecná cena, zo 49 štartujúcich dvojíc! 

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky