NAVŽDY SA ZACHOVÁ...

16.12.2018

... v pamäti STUŽKOVÁ!!! 

A je to za mnou. Dňa 15.12 som oficiálne vykročila na svoju cestu v maturitnom ročníku a to obdržaním krásnej zelenej stužky nesúcej moje meno. S triedou sme sa zabávali až do piatej ráno! 

Dnes oddych a zajtra... ROZHOVOR! 

Ako som už dávnejšie spomínala, bola som oslovená redakciou časopisu Zdravie, či by som mohla spraviť rozhovor do tohto časopisu. Konečne sa nám podarilo zladiť dátumy a tak sa zajtra stretávame. 

Aj keď sa blíži čas Vianoc, nálada je pochmúrna. Či a kedy sa to napraví, vám zatiaľ nedokážem povedať. 

Dúfam, že u vás sa december nesie v duchu, v akom by sa mal - v duchu šťastia a pokoja. 

Keďže ešte nemám fotky zo stužkovej, ktoré by som s vami mohla zdieľať, prikladám aspoň momentku, ktorú sa fotografovi podarilo zachytiť pri mojej Paris. 

Konečne u nás nasnežilo, čo však prinieslo aj kruté mínusové teploty. Blato, ktoré vzniklo na koňoch mi už nedovolí ísť Paris ani pozrieť, takže máme zase taký oddych - jedna od druhej - navzájom :) 

Fingers crossed - v januári začíname!  


Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky