OD ODDYCHU K POVINNOSTIAM

03.09.2018

A je to tu... Ako to ja rada nazývam ZAČIATOK KONCA. Tento rok maturujem. Bojím sa? Už teraz myslím na to, ako sa budem učiť aj po nociach, aby som zvládla aj maturitu, aj prijímačky. 

Otvorenie školského roka som dnes prežila s kamarátmi, spolužiakmi a s úsmevom na perách. V mysli som však obdivovala malých prvákov, ktorí dnes po prvý krát zasadli do školských lavíc. Usmievala som sa, ako sa tešia a v duchu som si hovorila, ako ich to po pár rokoch prejde. :) 

Týždne pred školou boli plné dobrej nálady. 

Piatok, 24.augusta, som bola pozvaná na slávnostné oceňovanie mesta Lučenec. Vďaka mojim úspechom, ľuďom, ktorí mi pomáhajú a ľuďom, ktorí ma na ocenenie navrhli, som od mesta Lučenec dostala ďakovný list, za reprezentáciu mesta, športové úspechy, ale aj šírenie povedomia o chorobe. 

Aj touto cestou sa chcem poďakovať všetkým, ktorí mi umožnili v ten deň stáť na pódiu a byť ocenená za úspechy, ktoré som dosiahla. 

Ako každý rok, tak aj tento sa moje prázdniny končili pretekami v Liptovskej Sielnici. Kvôli sobotným chybám som z parkúru odišla bez stužky. V nedeľu na mne šťastie sedelo tak silno, že aj napriek bláznivej jazde som skončila na piatom mieste, ktoré bolo ocenené zelenou stužkou. 

Ďakujem môjmu MIMIHORSE TEAMU :) A hlavne tejto mojej bláznivej Paris. 


Všetkým žiakom a ich rodičom držím palce. Aby ste školský rok začali veselo, s motiváciou ho čo najskôr dokončiť :D :D Aby ste boli čo najmenej chorí a čo najdlhšie trpezliví!!!


Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky