POKRAČUJEME

20.10.2017

Opäť mi neostáva povedať nič viac len obrovské ĎAKUJEM!

Dnes som sa zúčastnila krajského kola Festivalu vedy a techniky pod záštitou organizácie Amavet, v Banskej Bystrici. Hlavne vďaka vám, či už pacientom, rodičom pacientov alebo záujemcom o tento blog, som aj naďalej mohla pokračovať v mojej práci, čo mi dnes spomedzi 14 prác (prezentovala som v poradí 13 - predsa len šťastné číslo (?!) ) prinieslo postup na celoštátne kolo FVAT do Bratislavy, ktoré sa uskutoční takto o dva týždne. 

Pomaly, ale iste sa nám darí o tomto ochorení roznášať osvetu a preto prosím, tak ako vždy, o podporu. Či už 232, 84, 46, 35 alebo 4,5 čitateľov... Teší ma, že o blog sa ľudia zaujímajú, že si ho otvoria ,,len tak," či náhodou niečo nepribudlo. 

Vzhľadom na fakt, že celoštátne kolo v BA by mohlo prebiehať aj v anglickom jazyku, rada by som spravila verziu blogu aj v angličtine. 



Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky