POSLEDNÝ DEŇ!

30.05.2018

632! Od posledného článku mi nabehlo 57 hlasov! Boli dni, kedy mi nabehli ,,len" 2-3 hlasy, ale boli rána, kedy bolo číslo aj o 15 hlasov vyššie od predošlého dňa! 

Zajtra je posledný deň hlasovania a potom prídu výsledky! ĎAKUJEM, určite vás budem informovať! 

Počas uplynulých dní som sa 26-27.5. zúčastnila na pretekoch v Liptovskej Sielnici. 

Sobota bola úspešná, aj keď bez ocenenia. V nedeľu ráno mi šťastie neprialo. So suverénne najlepším časom, sme s Paris spravili chybu na POSLEDNOM(!!!!) skoku, čo nás stálo 4 trestné body a automaticky nás to posunulo na nižšie priečky, konkrétne 13 miesto zo 49 pretekárov. V druhej súťaži, pre mňa stále strašidelnej, súťaži ZL (115cm) sme s Paris zajazdili čistú jazdu, ktorá nám nečakane priniesla prvú a poslednú stužku za ten víkend a zároveň len DRUHÚ stužku v kariére zo súťaže ZL. 

Morálka pred štartom... Ďakujem celému KRIŽOVÁ TEAM-u!!! 

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky