PRÁZDNINY

03.07.2017

Konečne!!! Aj keď oficiálny začiatok bol už 1.7, až dnes si uvedomíme, že nikde netreba vstávať. 

Dúfam, že školský rok bol ukončený podľa vašich predstáv. Mne sa to podarilo a tak som sa mohla, ako ,,darček" za vysvedčenie, v sobotu 1.7.2017 zúčastniť na parkúrových pretekoch v Maďarskej Tébe. Po dlhom čase som zavítala do Maďarska, čo sa naozaj oplatilo. 

Aj keď sa s nami počasie poriadne zahrávalo a preteky boli presunuté do maličkej jazdeckej haly, z Maďarska som si priniesla dve strieborné priečky! 

Aký ste mali začiatok prázdnin vy? Napíšte mi! 

Za pár dní odchádzame na dovolenku a ja sa už nesmierne teším na slanú vodu, z ktorej sa ani nepohnem! Najradšej šnorchlujem a rodičia, ma stále nútia ponárať sa bez okuliarií, aby sa mi morská voda dostala hlbko do nosa. Ach, starostliví rodičia... :) 

Veľmi ocením, ak mi do správy napíšete, ako zvyknete leto tráviť vy a ak chodíte na dovolenky tak, ako ja, sú nejaké liečebné procedúry, ktoré si môžete cez leto odpustiť? (Menej inhalácie, ...) Alebo naopak, čo pridáte? 

Prajem pekný začiatok (ne)oficiálnych prázdnin! 

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky