PRVÉ PRETEKY

13.04.2019

A s Lerym za sebou máme prvé preteky. A úspešne! V prvej súťaži (90cm) sme z 22 jazdeckých dvojíc obsadili druhé miesto, s druhou najlepšou odchýlkou od optimálneho času. V druhej súťaži sme sa neumiestili na popredných priečkach. Chyba v parkúre (na predposlednom skoku!) nás posunula na 17. priečku spomedzi 29 jazdeckých dvojíc. 

Trénujeme však ďalej a už nasledujúci víkend nás čakajú preteky v Liptovskej Sielnici - v bývalej stajni Lermonda. Držte palce! 

Aj keď dni v týždni trávim v škole, na koňoch a nad knihami, samozrejme nemôžem zanedbať Stellu, s ktorou často vybehnem na prechádzku do lesa, kde sa vybehá podľa svojej chuti. 

 

Tiež máte v škole chápavých učiteľov a učiteľov, ktorí akoby nikdy nematurovali? Nápodobne! Zatiaľ čo na matematike (len jeden maturant z našej triedy) nám profesorka vychádza v ústrety a priam nás ,,doučuje" z vecí, ktoré niektorí budú potrebovať aj naďalej na vysokej škole, taká občianska náuka  a fyzika sa snáď nikdy neskončia! 45 minútové hodiny, ktoré trvajú 45 rokov! Pozitívnej je, že číslo 4 to istí. Už len 4 hodiny do konca stredoškolských hodín fyziky!!! Počas tej 450 minútovej hodiny, ma myšlienka na tento fakt poteší tak, že mi je ukradnuté, že 11:11 hodiny ukazujú už 20 minút (študenti pochopia :D ). 

Zatiaľ čo z matiky máme známok a vedomostí prebytok, z chémie nás tlačí čas. 

Tézy na biológiu sme ukončili a po veľkonočných prázdninách budeme len opakovať a  skúšať sa na štýl maturity. 

Verdikt je jasný:

16.5 - klasifikačná porada - uzatvorenie známok  

27.5 - chémia a biológia

28.5 - anglický jazyk

29.5 - slovenský jazyk

30.5 - odovzdávanie maturitných vysvedčení  

A ďalšie kroky sú vo hviezdach.... :) Dúfam, že sa k 30.5 dopracujem bez problémov. 

Pomer škola : zdravie = 80% : 20%... Bohužiaľ... 

Po poslednej prehliadke v BB sa môj zdravotný stav paradoxne zhoršil. Začala som inhalovať Colobreath, ktorý som po takmer 3 rokoch opäť vyskúšala. Po výsledkoch, ktoré prišli o týždeň po kontrole, som bola nútená začať brať antibiotiká. Človek by si myslel, že je toho priveľa, ale kdeže... 

Kašeľ, na ktorý by som sa v noci budila, ma zvykol trápiť tak raz za 3 - 4 mesiace. Po nasadení atb a Colobreath - u ma takýto kašeľ trápil každú druhú noc počas celého jedného týždňa! Kašeľ tak nepríjemný, že som sa zobudila (vždy to bolo okolo 2-3 ráno) a niekedy presedela aj hodinu v posteli, pretože pri každom pokuse o polohu ležmo ma opäť rozkašlalo. Naposledy som tento záchvat mala asi v utorok tento týždeň. Odvtedy (poklopem) nie, ale antibiotiká doberiem  o tri dni a Colo o týždeň. Uvidíme, čo príde po tom. Bojím sa, že posledná možnosť bude intravenózna liečba, ktorá však v tomto čase neprichádza do úvahy, pretože nemôžem vynechávať doučovania v Košiciach a taktiež si nemôžem dovoliť toľko vynechať v škole (skoré odchody na obednú dávku.) O priebehu vás budem onedlho informovať. Update o liečbe nájdete TU: 

Nasledujúci týždeň má pre študentov len tri dni. A práve v tento krátky týždeň, sa nám konečne podarilo zladiť termín s redaktorkou časopisu Zdravie. Viac informácii poskytnem po rozhovore... :)  

 

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky