ŠKOLSKÁ SNOWBOARDOVÁ SÚŤAŽ

26.01.2018

Ako mnohí z vás vedia, (usudzujem podľa facebookovej stránky) včera sa konalo už druhé kolo školského pohára v slalome a boardcrosse snowboard. 

Už 10.1.2018 sa konalo prvé kolo v Jasnej - Otupné. V kategórii JUNIORIEK som sa v prvej súťaži - slalom, umiestnila na štvrtom mieste. V druhej súťaži - boardcross som sa prebojovala na druhé miesto. 

Včera, 25.1.2018, sa konalo druhé kolo. V konkurencií 12 junioriek som slalom zajazdila najrýchlejšie a obsadila som prvé miesto. V boardcrosse mi dráha nesadla a tak som tempo spomalila a skončila tak na treťom mieste. 

Na romantického Valentína ma čaká tretie kolo a o dva týždne na to - posledné, štvrté. Po každom kole získavam body za umiestnenia, ktoré sa započítavajú do Slovenského pohára. 

Držte palce!!! 

Prikladám fotečky. 

PS: Ďakujem ľuďom, ktorí ma sledujú nie len na blogu, na stránke Cystická fibróza, ale aj na mojom súkromnom FB profile. Ďakujem za podporu! 

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky