SLOVO RODIČA

21.06.2019

Mnohí sa ma už viac krát pýtali, ako to všetko zvládajú moji rodičia. No ako? Žijú s tým... Žijú život, ktorý by bez mňa a mojej sestry nikdy nemali. 

Či plačú po večeroch do vankúšov? Kdeže! Nestíhajú! Sú radi, že si konečne môžu ľahnúť!

Že sedíme doma, aby som bola chránená? Nie, domov sa chodíme vyspať. 

Pracujú nekonečné hodiny, aby zaplatili lieky? Nie, pracujú, aby mne a Lili mohli zaplatiť štartovné na pretekoch 

Upratujú a dezinfikujú celý dom, aby som bola v čistote? Nie, ,,veď máš prázdniny, Michala!" :)

Milí čitatelia... V perinke som bola možno prvý rok môjho života... Ďalej som bola pustená do mora, bazénov, neskôr na parketách, na antuke, trávnatom ihrisku, pieskovisku až nakoniec - som v pekných hov°°°... hnoji :) 

Pýtate sa, ako je to možné? K zdravotnej starostlivosti prispieva rodinná starostlivosť... 

Urobte si len chvíľu voľna a prečítajte si myšlienky mojej maminy... 

 

Pyšní rodičia
Pyšní rodičia

Budem rada, ak mi po prečítaní článku napíšete reakciu. Poteším sa aj fotkám z vašich aktivít :) 


Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky