ŠŤASTNÉ A VESELÉ!

24.12.2018

Prípravy na tento konkrétny večer u nás trvajú nekonečne dlho. 

Z princípu vstávam okolo 9, aby som čo najmenej musela pomáhať :) Ale nieeee... Srandujem! Za celý rok som neumyla toľko riadu, ako za posledné dva dni v kuchyni. Včera som sa prinútila zísť dole a hneď ma to stálo dve hodiny miešania, vypekania a následného umývania použitých riadov. Výsledok? Asi 5 druhov koláčov a vynikajúci zemiakový šalát.

Od rána som stála na nohách. Ráno sme vybavili posledné nákupy. Auto sme odstavili až po chvíli, keď sme navštívili Paris a neskôr si uctili pamiatku zosnulých. A začali sa hlavné a finálne prípravy: 

Hríbová polievka ✔

Vyložiť šalát ✔

Vyložiť koláče na podnos ✔

Pripraviť štedrovečerný stôl ✔

Povysávať ✔

O 17:15 sme zasadli k stolu a užívali si vynikajúcu večeru. Klasicky to u nás začína opekancom a strúčikom cesnaku. Neskôr oblátka s medom a pokračujeme...

Klobása, hríbová polievka, kapor so zemiakovým šalátom a nakoniec opekance s makom. 

Poberieme sa do izieb a čakáme s Lili na Ježiška. 

Tento rok bol Ježiško nesmierne bohatý! Obdaril ma oblečením, nádherným diárom na rok 2019, vynikajúcim vonným olejčekom...  

Ale to hlavné a najdôležitejšie, čo mi tento rok priniesol, bola druhá šanca... Druhá šanca po mojom neskutočnom zlyhaní. 

Vážení čitatelia, nový člen rodiny - LERMOND 

Zatiaľ fotka len veľmi nekvalitná, ale pribudnú určite ďalšie. 

S rozdielom 11 rokov oslavujú so Stellou narodeniny v rovnaký deň - 8. mája. 

Horšia časť tohto darčeku však príde, keď sa budem musieť rozlúčiť s mojou dlhoročnou partnerkou - Paris. O tom - potom... 

Ďakujem za nádherné darčeky a krásne chvíle s rodinou. Zajtra sa Lili a ocino zúčastnia každoročného Vianočného behu mesta Lučenec. DRŽTE PALCE! 

Jedna malá zo stužkovej ❤

Vyzerá to tak, že vo štvrtok by som konečne mala zapnúť snowboardové topánky a zjazdiť naše milované Opalisko. 

Čo ste na Ježiška dostali vy? Ako Ježiško obdaril vaše detičky? Pochváľte sa mi...


Na facebooku som videla mnoho krásnych fotiek! Som rada, že každý si dopraje Vianoce, aj napriek všetkým problé... Akým problémom?! Absolútne žiadnym!!! 

Prajem vám všetkým zdravie, šťastie a lásku! Aby ste sa mali ešte lepšie ako sa máte teraz a aby vaše životy boli tak plné, ako brucho po štedrovečernej večeri! :) 

Križovci prajú príjemné prežitie sviatkov!

Ozvem sa na v novom roku! 




Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky