TRPEZLIVOSŤ TROFEJE PRINÁŠA

20.03.2018

V poslednom príspevku ste sa dočítali, o mojom úspechu a neúspechu na poslednom kole súťaže v školskom pohári v snowboarde. Taktiež som spomínala, ako mi ušlo celoslovenské umiestnenie v tejto súťaži. Priznám sa, že ako najväčší slaboch som po vyhodnotením môjho prvého umiestenia odišla do pohodlia domova. Nemala som už na čo čakať... Všetko bolo jasné. 

Avšak!!! Prezerali sme celkové výsledky a tam sa na krásnom druhom mieste v súťaži slalom vystavovalo meno MICHAELA KRIŽOVÁ! 

Nechápali sme a tak sme volali a získali viac informácií. Zistili sme, že som nemusela mať absolvované všetky 4 kolá, pretože sa rátali iba tri najlepšie, ktoré som ja zajazdila na 2xprvé a 1xštvrté. Po sčítaní som mala druhý najlepší výsledok za juniorky v disciplíne slalom. 

Keby sme zostali o 10 minút dlhšie, už by som mala na poličke vystavenú trofej. 

Našťastie mi ju ochotní organizátori pošlú na adresu a ja sa s vami o ňu podelím aspoň fotografiou. 

Ako sa inak máte? Ako vaše zdravie? Poslúcha? Nešpekuluje? Na tieto otázky mi pokojne odpovedzte v sekcii KONTAKTUJTE MA. Rada si vaše príbehy prečítam, už som dávno žiadny nedostala. 

Ja sa mám dobre a práve som rodičom (ako hlavným kritikom) odprezentovala prezentáciu pripravenú na sobotňajšiu súťaž v Bratislave. 

Držte palce! 


Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky