VIANOCE

21.12.2017

Vítam SA späť po viac ako mesiaci... Áno, ja viem zanedbala som to. Ale nekazme si tieto krásne chvíle predvianočné :)

Už len tri dni a sú tu Vianoce! 

Až dnes som si konečne mohla od školy vydýchnuť, vzhľadom na to, že ešte v pondelok a utorok sme písali dôležité testy. 

Veľa sa za ten mesiac neudialo... Po súťaži (FVAT) som normálne chodila do školy, písala testy a učila sa. Veď som sa nestala žiadnou hviezdou, nie? :D

Od 30.11 do 5.12. som bola v Írsku, kde som si opäť trošku oddýchla od stresu zo školy. Aj keď sa mi zdá, že čím dlhšie som oddychovala, tým viac mi (akoby za trest) naložili v škole. Od 6.12. som sa zastavila až dnes 21.12. Každý deň na nás v škole našili nejakú písomku, bleskovku, či ústne skúšanie. Ja som to samozrejme nechcela podceniť, takže som sa na všetko pripravovala. 

Hneď 9.12 sa konal každoročný ples SLOVENSKEJ JAZDECKEJ FEDERÁCIE, kde som sa v stredoslovenskej oblasti umiestnila ( a tým obhájila minuloročné) na štvrtom mieste. Galavečer (ako to my jazdci nazývame) sa konal v priestoroch Masarykovho dvora na Vígľaši. Je sranda vidieť všetky tie moje súperky v opätkoch namiesto špinavých jazdeckých čižiem a jazdcov držať pohárik namiesto uzdy :) 

Zo stránky AMAVET, ktorá ma sponzorovala na FVAT, mi prišla ponuka zapojiť sa do súťaže JUNIOR INTERNET. Súťažia tu blogy, internetové stránky a videá v rôznych kategóriách. Moja kategória by bola: JuniorBLOG - prihlasovanie verjných blogov, fotoblogov, kde sa nachádza jedinečný obsah bez ohľadu na tému. 

Výhodou JuniorBLOG-u je, že na rozdiel od JuniorWEB sa tu nehodnotí programátorská a designová časť. Ide len o jedinečný nápad. Zapojíme sa? :)



Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky