ŠŤASTIE SA VRACIA

20.01.2019

Je to takmer mesiac, čo sa k vám opäť prihováram. 

Prechod do roku 2019 niečo priniesol a niečo aj zobral. Zobral moju energiu... Deň čo deň sa pripravujem do školy alebo do Košíc na doučovanie. 

Prázdniny skončili, ale do školy som nastúpila iba na dva dni, keďže hneď 10. januára sme odlietali do Írska na svadbu mojej krstnej mamy. 

Svadba to bola úplne iná ako svadba Slovenská. Ale zážitok krásny. Boli sme ubytovaní v krásnom Bunratty Manor a neskôr Castletroy Hotel, kde sme si užili aj wellness. 

Už 15. januára sme s Lili štartovali na prvom kole školskej snowboardovej ligy v Jasnej. Tento rok sa mi podarilo získať sponzora, ktorý mi venoval bundu a okuliare značky DOPE, z internetovej stránky Ridestore.  

Myslela som, že ,,bunda" bude skôr mikina na vyhodnotenie, ale príjemne ma prekvapila kvalita, takže som v bunde odjazdila celý pretek. Možno aj to mi v hlavnej súťaži prinieslo tretie miesto v kategórii žiačky stredných škôl. Druhé kolo je už 23. januára  a to opäť v Jasnej. 

Viac o produktoch nájdete tu: 

A týždeň sa nemohol skončiť lepšie. Už dnes od 7:00 sme s ocinom cestovali na Liptov pre nášho nového krásavca - LERMONDA. Lery je už vo svojom novom ,,domčeku" a za pár minút sa skamarátil aj so susedmi vo vedľajších boxoch.  

Polrok som ukončila úspešne, s výsledkom len dvoch 2 a ostatných jednotiek. Doteraz to bol boj, od stredy začína vojna! :) 


Ozvem sa čo najskôr! 


Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky