VYHODNOTENIE

21.06.2018

Klasifikačná porada!!! Dnes! Je to za mnou! Aké vysvedčenie to bude tentokrát? Ja som nestihla dobehnúť môj klasický dejepis (2), angličtinu a nemčinu (2) a seminár z biológie. :( Inak sú všetko jednotky!!! 

V pondelok (18.6) bola vyhlasovaná kategória LIFE v súťaži Bloger roka 2018. Vďaka vašim hlasom som sa dostala do TOP10 najlepších blogerov Slovenska. Od určitého obdobia bolo však hlasovanie ukončené a od tej doby mala všetko v rukách porota. 

V pondelok vyšiel verdikt. Po dlhom boji som sa s blogom umiestnila na 9. mieste v TOP 10. Úspechom,  pre moje blogerské ,,ja" je, že som sa do TOP 10 prebojovala, ale pre blogerku ako pacientku to úspech nie je. Zaujímalo by ma, či by aspoň polovica ľudí, ktorí môj blog sledovali a hodnotili, vedeli vysvetliť, úplne laicky, čím sa my ako pacienti zaoberáme, trápime. Čo naozaj v živote musíme riešiť. Či už naši rodičia za nás alebo my sami - za seba. 

Kategória LIFE je veľmi všeobecná zložka, do ktorej môže vstúpiť naozaj ktokoľvek, kto píše o sebe... Či už ide o zdravé stravovanie, cvičenie, cestovanie, DIY (do it yourself) - pre seba - pre ŽIVOT. 

Ako píše Wikipédia: ,,Blogovať, znamená publikovať svoje názory, skúsenosti a podobne, k určitým témam. Tieto príspevky sú chronologicky zoradené." 

Nie som sklamaná z 9. miesta. Priznám sa, že skôr závidím väčšine zúčastnených a víťazke ten JEDNODUCHÝ ŽIVOT... Však, čo by sme my CF dali za také ich ,,starosti" a ,,trápenia"?

V tejto dobe sa do popredia, bohužiaľ, dostávajú články o tom, akú dobrú zmrzlinu a aký fitness obed by sme mali jesť.  

Každopádne sa porota rozhodla takto.


Boli to skúsenosti do budúcnosti. Ďakujem porote, gratulujem víťazke.

A najväčšie ĎAKUJEM patrí rodičom a verným, ale aj novým čitateľom! 

Bez vás by tento blog neexistoval.  

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky