ZVLÁDLI SME TO!

13.10.2018

30.9.2018

Ráno začalo krásne. Slnko nás už o 9 čakalo nad cvičákom v Lučenci, kde sa konala súťaž BH - SK, kde sme so Stellou štartovali ako tretie v poradí. Rýchly tréning pred nástupom a bum! Bohužiaľ, Stella bola akási unavená a priveľmi sa ,,plazila," čo nám prinieslo až šieste miesto spomedzi 13 štartujúcich. 

V ten istý deň som však dostala aj veľmi smutnú správu... Sezónu 2018 sme s Paris nešťastne, a hlavne predčasne, ukončili a to natiahnutými šľachami na oboch predných nohách. Ihneď po preteku so Stellou som letela k nej, spolu s veterinárom. 

3.10 padol verdikt a o 21:00 mi tiekla prvá dávka Colimycinu - intravenózne. Nebolo na čo čakať, keďže preteky s Paris už nepripadali do úvahy. 

Od 4.10 som vstávala medzi 6 - 6:30, aby som o 7 bola v nemocnici a o 8 v škole. Keďže som liečbu zvládala bez akýchkoľvek problémov, nemala som potrebu zostávať doma, len jediný krát - hneď v piatok (5.10).

Až do dnešného poobedia som bola napichnutá. Do nemocnice som chodila o 7, o 14 a potom o 21:00. Infúzia mi tiekla niekedy hodinu, niekedy 30 minút, dokonca raz len 15 minút. Kanilu bolo potrebné prepichnúť tri krát. Ale na mojom tele by ste našli... 12 chrastičiek od vpichov. Len jediný krát, (a to hneď prvý) sa sestričke podarilo mi žilu trafiť na prvý krát. Druhá výmena prebiehala s komplikáciami, keďže mi prišlo na zvracanie, až som si musela ľahnúť. 

Tretia výmena bola najhoršia a zároveň najvtipnejšia. Keďže na oddelení sa o mňa starajú od narodenia, taktiež ma poznajú, a kým mi lekár hľadal žilu, rozprával mi vtipy. Až po konečnom vpichnutí som si uvedomila, že mi žilu netrafil až 6 KRÁT!!! :D :D :D Dole prikladám fotky mojich rúk. (Prvá - piatkové pichanie, druhá - pozostatky) 

Dnes bol opäť výnimočný deň, kedy si Lili vybojovala prvé miesto v kategórii ,,Do 32 kg" v Kolárove...

... zatiaľ čo ja, som dnes o 14:30 posledný krát vychádzala z dverí oddelenia a dúfam, že minimálne rok sa tam nebudem musieť vrátiť! 


Ale ako parádne nám to vyšlo? Včera poobede mala Paris poslednú veterinárnu prehliadku. A ako to dopadlo? Od dnes som začala jazdiť! Jazdenie 2 krát denne, aby jej opuch zmizol. 

Obe sme to zvládli! A teraz je na čase baliť sa a pripravovať sa na výlet. Odlietam do New Yorku!!! Už 28.10. Určite sa tešte na príspevok, možno aj nejaké vlog! 



Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky