A SME DOMA

28.04.2017

Dnes sme ukončili náš výlet v Banskej Bystrici, za účelom Celoštátnej prehliadky SOČ.

Aj keď to nedopadlo podľa očakávaní, som veľmi rada, že som sa mohla tohto podujatia zúčastniť a spoznať naozaj skvelých ľudí. Na Slovensku som v odbore 06: ZDRAVOTNÍCTVO A FARMAKOLÓGIA skončila na krásom šiestom mieste, ale práca sa nekončí. Máme rôzne plány na ďalšie a ďaľšie prehliadky, súťaže alebo samotné besedy. Určite neplánujem skončiť ani s blogom, keďže vidím, že má naozaj úspech a sem - tam sa mi dostavia krásne ohlasy. 

Ďakujem za podporu, vyplenie dotazníkov, čítanie blogov a podobne... Aj vďaka vám som mohla byť tam, kde som bola :) 

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky