2% Z DANÍ

02.03.2021
Milí priatelia! Po ročnej pauze sme opäť zaregistrovaní na zbierku 2% z daní prostredníctvom mojho OZ MILI na liečbu mojej choroby Cystická fibróza. Pokiaľ ste sa ešte nerozhodli, kam venujete svoje dane, prosím podarujte ich mne! Budem Vám veľmi vďačná!Ako mnohí viete, o stave pľúc a zmenách na nich má najjednoduchšiu vypovedaciu schopnosť zmeranie kapacity pľúc pomocou spirometrie. Táto hodnota je dôležitá pri každej mojej kontrole a z nej vyplýva moja ďalšia liečba. V dnešnej dobe sa nemocnici vyhýbam ako sa len dá a veľmi by mi pomohlo, keby som si toto vyšetrenie mohla vykonávať sama doma a častejšie. Preto by som si s pomocou Vašich 2% chcela vyzbierať na kúpu domáceho spirometra.Vopred veľmi pekne ďakujem!!!
Občianske združenie, OZ MILI-športom proti CF

IČO 50167456, Bratrícka 384/16, 984 01 Lučenec. 

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky