3.MIESTO JUNIORBLOG

25.03.2018

Tento víkend sa mi podaril neuveriteľný úspech. 

Aj vďaka vašej sledovanosti som postúpila do finále kola, už spomínanej, Junior INTERNET súťaže 2018. 

Na slávnostnom vyhodnotení bolo ocenených 27 najlepších súťažiacich v IT smere. A ja som bola medzi nimi! 

23-24.3.2018 som na pôde fakulty informatiky a informačných technológií, na STU v Bratislave, bojovala o umiestnenie v kategórií JuniorBLOG.

V konkurencií 6 (naozaj šikovných) blogerov vo veku od 16-19, som v sobotu, v čo najlepšom svetle odprezentovala svoj blog. 

Ako určite mnohí viete, mojim smerom je biológia a chémia. A paradoxom je, že IT je tá posledná cesta, ktorou by som sa vybrala (asi radšej nič ako byť IT - s mojimi znalosťami :) ) Preto bol neuveriteľný šok, keď sa na svetelnej tabuli zobrazilo moje meno!

Michaela Križová - Cystická fibróza - 3. miesto!!! Video si môžete pozrieť tu:

Chcela by som poďakovať všetkým, ktorí aj naďalej sledujú blog, ktorí sa sem vracajú. čítajú novinky. Novým čitateľom, ktorí blog našli lebo ich zaujíma toto ochorenie, či bytostne sa ich dotýka. 

Bola by som nesmierne rada, keby sa mi blog podarilo uviesť do pozornosti aj iným ľuďom, redaktorom, či firmám. Pretože tretie miesto v tejto súťaži neznamená len hocijaké umiestnenie. Znamená to to, že na celom Slovensku som tretia najlepšia amatérska blogerka. Pretože ako bolo na pôde FIIT mnohokrát zopakované: ,,Gratulujem všetkým, ktorí sa sem dostali, pretože ste prešli cez neuveriteľné sito a ste tu len tí najlepší." 

Veľké, obrovské ďakujem patrí mojim rodičom a sestre, ktorí so mnou už v piatok vycestovali do Bratislavy, prežili nekonečné čakanie, zobudili sa so mnou do druhého dňa a držali mi palce a podporovali ma psychicky, ale aj fyzicky. Vraj sa človek rozdeliť nedokáže... No áno! Moji rodičia to dokázali! Zatiaľ čo moja sestra (doslova) bojovala v Pezinku na tatami, kde ju podporoval fyzicky ocino, mňa podporoval psychicky - SMS, ktoré mi čítala moja mamka, ktorá bola fyzicky prítomná v aule FIIT a podporovala Lili cez SMS. :) :) :) Týmto by som chcela verejne pogratulovať mojej sestre, ktorá sa v obávanom Pezniku (mekka juda na Slovensku) umiestnila na DRUHOM mieste! GRATULUJEM!!!

V neposlednom rade ďakujem AMAVET-u za upozornenie ohľadom tejto súťaže a za (opäť) skvelo zorganizovanú akciu.

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky