ČASOPIS CF

22.10.2017

Dnes som dostala (myslím, že celkom zaujímavú) myšlienku.

Blog... Internetový hit, avšak, číta tu ešte niekto noviny a časopisy? Ja teda áno! A práve preto ma napadlo, že by bolo celkom zaujímavé, keby sme dali hlavy dokopy a spísali pár pravdivých príbehov pre časopis, ktorý by vznikal do konca tohto mesiaca. 

Čo sa týka rubrík, moja predstava bola takáto:

1. PRÍBEHY ZO ŽIVOTA PACIENTOV

2. RODIČIA - RODIČOM (rodičia pacientov si pomáhajú navzájom rôznymi tipmi a radami)

3. FOTOGRAFIE 

4. .... 

Čo vy na to? Doplnte aj vaše nápady!

Bola by som vďačná za spätnú väzbu. 

Ak by ste sa chceli stať súčasťou časopisu, pošlite mi prosím článok, či fotografie, s popisom, do ktorej rubriky by ste sa radi zapojili. Príspevky mi môžete posielať na email alebo osobný FB profil, ktorý je k dispozícií práve tu 

Vzniknutý časopis bude následne vytlačený. Záujemcom pošlem elektronickú verziu. 

PS: komunikácia (email, FB) bude súkromná do momentu, kedy potvrdíte, že si prajete príspevok uverejniť v časopise. 

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky