ČO SA STALO?

13.06.2017

Ozývam sa presne po mesiaci... Mrzí ma, že som blog tak trošku (dosť) zanedbala, ale žiaci a študenti ma určite pochopia najlepšie. Sme uprostred krásneho, ale namáhavého mesiaca. Áno... Blížia sa prázdniny, ale každého na škole čaká aj koncoročná klasifikačná porada. Niekto sa snaží celý rok, niekto sa snaží teraz. Mne sa darí udržiavať si dobré zámky, ale predsalen sú tam menšie odchýlky. Samozrejme chcem ísť na čisté jednotky, takže teraz sa moja snaha proste musela navýšiť ešte viac. 

Taktiež sa mi naskytla možnosť vyskúšania druhého koňa. Rozhodujeme sa nad kúpou, ale zatiaľ to ešte nechávame voľne prebiehať po našich mysliach. Každopádne som absolvovala 3.-4.6.2017 a 10.-11.6.2017 preteky s oboma koníkmi. Rodičia sa o mňa báli, hlavne o môj fyzický stav. Obidve soboty aj nedele som absolvovala 16 parkúrov. Na konci môžem zhodnotiť, že oba víkendy boli úspešné!!! 

Úspešná sobota -  4 parkúry = 4 stužky
Úspešná sobota - 4 parkúry = 4 stužky
Národný žrebčín Topoľčianky a ,,zlatá" stužka!
Národný žrebčín Topoľčianky a ,,zlatá" stužka!


Všetkým žiakom a študentom prajem úspešne ukončený školský rok a hurá na prázdniny!!!

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky