DARÍ SA

21.06.2017

Aj minulý víkend sa niesol v športovom duchu a to konkrétne na pretekoch v Kováčovciach. 

Ide o každoročné preteky a my sme na nich nemohli chýbať! Tentokrát len s jedným koníkom a to s mojou Paris! 

A darilo sa!!! Z dvoch súťaží,  som si odniesla dva poháre, a to za tretie a druhé miesto! Najviac si cením pohár z druhej súťaže, kedy som sa aj po 13 jazdeckých dvojiciach držala na prvom mieste! Nakoniec ma od prvenstva posunula posledná dvojica s rozdielom časov len 0,08 ss!!! 

Čo sa týka školy, známky sú uzavreté a ja sa môžem pýšiť  titulom ,,prospela s vyznamenaním" a len s jednou dvojkou! Najviac si cením jedotku z matiky, ktorú som na vysvedčení nemala od šiesteho ročníka. 

A tí, ktorí ešte stále bojujete... NEVZDÁVAJTE TO!!! 

PS: Prajem krásny začiatok letných dní!!! 

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky