FINÁLE!

05.03.2018

Choroba doľahla aj na mňa... A čo je na tom najhoršie? Prišla na návštevu práve cez jarné prázdniny. Od 11.2 do 19.2 som bola odkázaná na veľký počet liekov (viac ako obvykle)a hlavne antibiotiká, ktoré ma fyzicky položili práve prázdninový týždeň. 

Aj kvôli chorobe som sa nemohla zúčastniť tretieho kola snowboardovej súťaže v Jasnej, čo ma veľmi mrzí, pretože práve to kolo bolo dôležité pre celkové hodnotenie súťaže.  

S Paris však stále trénujem (bojujem) a to aj dnes, kedy sme opäť boli na tréningu v neďalekej hale vo Vígľaši. 

Bojovala (bojovali) som (sme) aj v inej súťaži. V súťaži, o ktorej som písala už dávnejšie. Súťaž,ktorá mala vyhodnotenie 18. februára. Tešila som sa, avšak v ten deň mi nič neprišlo. Až dnes... ĽUDIA!!! Vďaka Vám som postúpila do finále súťaže JUNIOR-BLOG! Presne 23-24.3.2018 sa zúčastním finálovej prezentácie môjho blogu. 

Blog budem prezentovať vo všetkých jeho stránkach a to aj komentárových. A tak vás prosím o ďalší názor na zlepšenie (alebo schválenie) môjho blogu v sekcii:  

ĎAKUJEM!!! 


Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky