HLASOVANIE!

15.05.2018

Ahojte! 

Chystám článok o mojom mediálnom úspechu, ktorý bol odvysielaný včera (14.5). Predtým vám dávam do pozornosti súťaž BLOGER ROKA 2018, do ktorej ma nominovali rodičia. Tu sú info z ich hlavnej stránky: 

Do 31. mája prebieha nominovanie a SMS hlasovanie, do ktorého sa môže zapojiť široká verejnosť. Ak máš svoj obľúbený blog, Youtube kanál, alebo Instagram profil, nominuj ho! Zahlasuj za svojho obľúbeného influencera. Kompletný výťažok z SMS hlasovania bude venovaný nadácii Križovatka. 

Ako sa už píše, ,,výťažok z hlasovania..." Nevýhodou je, že hlasovanie je cez SMS správu, ktorej cena je 0,50€ zo Slovenskej republiky a  13 Kč z Českej republiky. 

Ak by ste niekto túto cenu obetovali, tu môžete vidieť moje body, ale prezrieť si aj iné blogy: 

SMS v tvare: BLOGER(medzera)290(číslo môjho blogu)

na telefónne číslo 6661.

Hlas  sa pričíta hneď, ako odošlete SMS. 

Keby ste mali chuť ma v tejto súťaži podporiť, napíšte SMS s horeuvedenými informáciami. Keďže sa jedná o naozaj veľkú obetu, prosím každého, kto mi hlas pošle, aby ma kontaktoval na email alebo FB. 

Ďakujem!!!

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky