INTERVIEW DO NOVÍN

03.04.2018

Že to dotiahnem až takto ďaleko, to som naozaj netušila.

Po zverejnení môjho posledného úspechu v súťaži Junior Internet, sa na mňa redakcia novín nakontaktovala, že by som mnou chceli spraviť rozhovor o chorobe, blogu a úspechoch. Samozrejme som ani na chvíľu nezaváhala a minulý štvrtok so mnou pani z Novohradských novín (noviny mesta Lučenec) a pani z Nového času stretli, aby sa ma popýtali pár otázok. A tak, je to tu!

V sobotu (31.3.) sme s Paris oficiálne začali parkúrovú sezónu a to prvými pretekami na Masarykovom dvore vo Vígľaši. Aj keď sa nám stužku získať nepodarilo, s Paris sme zabodovali štýlovou jazdou. S výsledkom som veľmi spokojná a sezónu 2018 otvárame s plným počtom bodov do stredoslovenského skokového pohára. Držte nám palce! 

Naopak snowboardovú sezónu sme ukončili na krásnom lyžiarskom stredisku Roháče - Spálená, kde bola krajina akoby z iného sveta! Posúďte sami! 

V Lučenci však po snehu ani stopy. 16 stupňov Celzia ma vytiahlo na kone, kde som s Paris ,,vybehla" do prírody. 

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky