KONIEC ZIMNÉHO SEMESTRA, ALE AJ INÝCH VECÍ...

17.01.2022

Ani som sa nenazdala a je za mnou koniec zimného semestra tretieho ročníka. Práve dnes som úspešne absolvovala poslednú skúšku a hurá oddychovať. 

Skúšky sa mi podarilo zvládnuť vo veľmi dobrom čase, vďaka môjmu odhodlaniu učiť sa medzi 25. až 29. decembrom. Aj vďaka tomu som mala 3/5 skúšok ukončené už v roku 2021. Zvyšné dve ma teda čakali v roku 2022 :) 

Okrem skúšok, som však bola povinná absolovať 4-týždňovú odbornú lekárenskú prax, kde som sa naučila ako to funguje aj v súkromnej lekárni. 

V roku 2021 sa toho udialo veľmi veľa... Očakávaného, ale aj neočakávaného. Na čo sme sa však určite museli pripraviť, bol odchod nášho miláčika - Lermonda. Kôli jeho veku, som sa bohužiaľ musela rozhodnúť tak, že si už zaslúši dôchodok. Z toho dôvodu sme pre neho posledné mesiace roku 2021 intenzívne hľadali nových majiteľov, u ktorých sa bude cítiť minimálne tak dobre, ako sa cítil u nás. Boli to krásne tri roky, kedy mi ukázal aké jednoduché môže byť súťažiť v konkurencii top jazdcov z celého Slovenska a dokonca aj Maďarska, keďže naše posledné spoločné preteky boli práve v Budapešti, kde sme si spomedzi silnej konkurencie odniesli prvé miesto a krásnu cenu!

O mojom zdravotnom stave a tom, ako to všetko v novom roku plánujem, vás budem infomovať v ďalšom poste, ktorý plánujem zdieľať už tento štvrtok.


 

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky