NEÚSPEŠNÝ ZAČIATOK 

03.07.2018

Dúfam, že vaše prázdniny začali úspešnejšie ako tie moje! 1.7. sme sa s Paris zúčastnili na pretekoch na Masarykovom dvore vo Vígľaši a veru to nebol veľký úspech. V prvej súťaži sme sa s časom nedokázali priblížiť k nastavenému optimálnemu času, čo nám prinieslo odchylku až 2 sekundy a 9. miesto. V druhej súťaži nás vylúčili, pretože Paris sa znepáčil skok a odmietla mi ho trikrát! Výška to ale bola poriadna, takže sa jej nečudujem :) Presne som spomínala na 1.7.2017, kedy som sa domov vracala z Maďarskej Téby, s dvomi trofejami a dobrým pocitom. 

Taktiež mi nedá v tomto článku nespomenúť veľmi milú pani, ktorá sa v nedeľu pri mne zastavila, pretože ma spoznala z mojej reportáže. Veľmi ma jej pochvala potešila a ďakujem, že sa zastavila. Bohužiaľ som ju po pretekoch nevedela nikde nájsť a tak som dlžníkom jej dcére, ktorá má u mňa sľúbenú jazdu na Paris :) 

Dnes som už bola pri nej a vyrušila som ju z rannej siesty 

Nakoniec sme si však krásne zajazdili, len tak ,,light". A na konci som dostala aj pusu ;) 

Tento týždeň odlietame na dovolenku a ja sa už nesmierne teším!!! Každú fotku z dovolenky na FB stránke Cystická fibróza prezerám len jedným očkom, lebo závidím!!! Už nech letíme!!! Pracujem na článku, ktorý bude určite nápomocný rodičom, starým rodičom, ale aj akémukoľvek doprovodu CF pacienta na dovolenke.

Prajem pekné leto!!!   

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky