MARATÓN PARKÚROV A UKOČENIE BRIGÁDY

13.08.2017

Krásne nedeľné doobedie prajem! :) Píšem krásne, pretože tu u nás konečne prší!!! Po takmer týždni teplotných rekordov, (35-40 stupňov Celzia) sa počasie konečne rozhodlo nás trošku ochladiť. Ja osobne sa tomu nesmierne teším. 

Zajtra je pondelok a ja konečne nemusím nastúpiť na brigádu! Niežeby som bola nútená zarábať si cez prázdniny. Ja sama som od júna hľadala vhodné miesto, kde by som trávila dlhé (niekedy nudné) prázdninové dni. Našla som dokonca dva vhodné. Jedno som však musela ukončiť hneď po mesiaci, kvôli letnej dovolenke. Druhú brigádu som začala od 1.8 s platnosťou 10 dní. To mi vyhovovalo, pretože od zajtra prichádza príprava na maratón pretekov, ktoré ma čakajú. 

Keďže posledné preteky som mala 29. júla (s užasným výsledkom prvé a ôsme miesto), nesmierne sa teším na nadchádzajúce víkendy. 

Prvé preteky začínajú presne o týždeň a to v maďarskej Šomoške. Ďalej pokračujeme na Závade, kde sa každoročne konajú preteky O cenu primátora obce Závada a maratón (dokonca aj prázdniny) nám uzatvára srdcovka - Liptovská Sielnica. Držte palce! 

Prajem pekný zvyšok víkendu a dobrý vstup do pracovného týždňa. 


PS: Vo štvrtok som mala kontorlu u môjho pneumológa v Banskej Bystrici a zajtra by mali prísť výsledky. Držte palce ešte viac!!!  

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky