MEDZI ROKMI 2021 A 2022

17.01.2022

Aj keď sme zimný semester 2021 začali prezenčne v Košiciach, vydržalo nám to cca 9, či 10 týždňov. Bol to super pocit opäť sa prechádzať po krásnom areáli našej UVLF.  Opäť si obliecť plášť, nasadiť okuliare, rukavice a sledovať pokusy, ktoré neskôr budeme musieť vedieť teoreticky vysvetľovať na skúške :D 

Niektoré zápočty sme stihli v škole, iné už v online priestore. V tomto skúškovom období som mala jednu ústnu skúšku z klinickej a patologickej biochémie. Práve toto je predmet, ktorý by som sa rada prezentovala aj na diplomovej práci. 

Ako som už spomínala v pondelok, všetky skúšky som úspešne zvládla.

Vianoce sme oslavovali doma, v kruhu najbližšej rodiny. Silvester sme ako klasicky oslavovali na Liptove. Práve po mojej skúške z biochémie (29.12.2021) som tam s Marekom docestovala za rodičmi a Lili (ktorí odišli o pár dní skôr, aby som sa mohla intenzívne pripravovať na skúšku)  a na chvíľu vypla Teams, Moodle a aj mozog. 

Užívali sme si prechádzky, lyžovačku, malé nákupy a pekné ukončenie ťažkého roku 2021. 

V roku 2021 sme toho prežili a prežívali veľa... Okrem pandémie, ktorá si svet a Slovensko valcuje ako sa jej zachce, museli sme sa vysporiadať aj s problémami v rodine. 

Keď na začiatku roku 2021 mamine diagnostikovali rakovinu vedeli sme, že v ten rok spravíme všetko pre to, aby sme sa každý nasledujúci rok mohli ďalej spoločne stretávať. A podarilo sa! Mamina to nevzdala, čím nám značne pomohla a tak sme vedeli pomôcť aj my jej. 

Možno práve kvôli mamininým problémom, som svoje problémy podvedome potláčala a zdravotný stav sa mi... nezhoršil (?) 

Dávala som si pozor na cukor, naučila som sa pracovať a nastavovať si inzulín a chloridy v pote sa mi vďaka Orkambi znížili. Prešla som si aj liečbou antibiotikami, ktoré som však hneď v januári musela zase raz nasadiť, kvôli Haemofilusovi v krku. Toho Stafylokoka, ktorého tam mám už v dlhodobom prenájme ani neriešim :) 

Koniec roka bol teda veľmi zaujímavý a veľmi emotívny. Rozprávali sme presne o všetkých týchto veciach, ako sme radi, že sme spolu a že ešte dlho budeme :) 

Aj keď je už polka januára za nami, chcem vám popriať všetko dobré do nového roku 2022, aby ste boli šťastní a vrámci možností zdraví! 


Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky