OBAVA SA POTVRDILA

25.01.2017

A je to tak... 24. január 2017 sa do kaledára zapíše ako deň, kedy sa mi splnil sen a dostala som nového koňa, ale aj ako deň ,,mojej zlomeniny." Ako som včera písala (tesne pred prehliadkou u lekára), palec je naozaj zlomený. Zotavovaciu dobu určili na 4-6 týždňov, čo mi nehorázne skomplikovalo situáciu.

Mimo toho, že sa mi začiatok prípravy na preteky posúva minimálne o mesiac, skomplikovalo to aj situáciu so školským plesom, na ktorom som mala vystupovať ako tanečníčka. A to už nehovorím o fakte, že budem krásne upravená a veľká biela rukavica na ruke nebude najkrajším doplnkom :)

Taktiež ma o týždeň čaká odlet do Írska, na čo sa veľmi teším, pretože okrem návštevy mojej krstnej mamy,  mám plán rozdať čo najviac dotazníkov práve v srdci štátu CF :)

Takže... Držte palce!

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky