DOSPELOSŤ

28.10.2017

A som dospelá! Presne 25.10.2017 som sa zobudila do života ,,dospelej ženy." Mimo toho, že sme v škole písali dva testy, to bol naozaj výnimočný deň.

Vďaka mojim rodičom sme rodinnú oslavu uskutočnili v krásnom zámku v Haliči, kde ma čakali rôzne prekvapenia. Od kozmetiky, cez módne doplnky, až po krásny prsteň, krásnu fotoknihu spomienok (od 25.10. 1999 po 2017) a .... VLASTNÉ AUTO! 

Malá Fiat Panda je odteraz v mojich rukách, a tak vodiči, ktorí ma poznáte... Pozor na cestách!!! :) 


Aj touto cestou by som chcela poďakovať rodičom, sestre a celej rodine, ktorá pri mne stojí už 18 rokov a bojuje so mnou, za dobro - proti zlu (choroby,...) 

Ďakujem! 

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky