OTVORENIE SEZÓNY 2020

06.07.2020

Koronakríza spomalila alebo zastavila takmer celý svet. Dala stopku bežným denným aktivitám, bežným povinnostiam, rodinným záležitostiam, ale taktiež aj športovým podujatiam, tréningom a iným spoločenským aktivitám.

Pri koňoch som trávila viac času, ako kedykoľvek predtým. Jazdila som, čistila som veci, čistila som Leryho, upratovala som 😅 Až mi v jeden krásny deň prišla správa, že za splnenia všetkých hygienickým podmienok sa môžem zúčastniť prvého skokového tréningu s mojim trénerom. Hurá! Vyštartovali sme a po mesiacoch intenzívneho tréningu, sme sa konečne mohli zúčastniť prvých parkúrových pretekov v sezóne 2020!

Liptovská Sielnica, 14.6.2020...

Je nedeľa, krásny slnečný deň a my sa s Lerym pripravujeme na prvý parkúr sezóny. Na súťaženie sme si vybrali len jeden deň, aby sme to na začiatok neprehnali.

Z prvej súťaže, skoky výšky 100cm, sme si priniesli prvú stužku 2020 - 10. miesto. V druhej súťaži, skoky do 110 cm sme si vybojovali krásne 7. miesto!

A tak sme na prvých pretekoch dokázali, čo sme chceli a domov sme si odniesli krásne stužky.

Liptovská Sielnica, 20-21.6....

Už týždeň po prvých pretekoch sa konali (pre nás) druhé preteky sezóny 2020. Opäť v našej srdcovke - Liptovskej Sielnici. Tentokrát nám však počasie neprialo a celý víkend sa niesol v daždivej nálade. To nás však nevyviedlo z miery. V sobotu sme si odniesli opäť dve stužky: Z(100cm) - 5. miesto, ZL(110cm) - 7.miesto. Úžasný výsledok nás nakopol a tak sme v nedeľu odsúťažili súťaž ZL, v ktorej sme si vyskákali 5. miesto a druhý krát v živote som absolvovala súťaž stupňa L - 120 cm. S Lerym sme zajazdili čistý parkúr a odniesli si 7. miesto spomedzi profesionálnych jazdcov.

Myslím, že na začiatok sezóny sú tieto umiestnenia až príliš výborné... Ale čo narobím... Mám úžasného koňa :D

Počas víkendu 4-5.7.2020 sme sa s Lerym zúčastnili parkúrových pretekov na ,,domácom" Masarykovom dvore vo Vígľaši. V sobotu sme si odniesli krásne vecné ceny za tretie miesto v súťaži ZL. V nedeľu sme absolvovali celkovo tretie spoločné L-ko, kde nás však malá chyba posunula na siedme miesto, čo však nemení nič na pocite, s ktorým som z parkúru vychádzala. Bola som nesmierne šťastná a spokojná.

Samozrejme by sme sa do Sielnice a na Vígľaš nedostali, keby sme nemali úžasného vodiča - môjho ocina, nemohla by som pretekať, keby som nemala vybavené licenčné papiere mojou maminou a na čom by som jazdila, keby som nemala úžasnú podkoniarku Lili?! Ani si to neviem predstaviť... :D Nemôžem zabudnúť na kameramana a psychickú podporu od môjho priateľa Mareka a v neposlednom rade bodyguarda Stellu. ❤️

Ďakujem všetkým, vďaka ktorým môžem aj naďalej pretekať. Ľuďom, ktorí ma podporujú a držia mi palce 🥰

Už budúci víkend sa vidíme - opäť - v Liptovskej Sielnici.

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky