PRÁZDNINY

05.08.2018

Ahojte! Leto sa už prehuplo do druhej polovice, ale nám to nevadí! 

Ako prázdninujete? Dúfam, že ešte nestresujete! Je všetko v poriadku? 

Brigádujete? Lebo ja áno! A dokonca mám vybavenú brigádu už aj na september. Za pokladňou ide čas rýchlo, ale akosi sa mi to už všetko nahromadilo a v piatok po robote som začala cítiť, že ma bolí hrdlo. Možno je to klíma, ktorá je tam naozaj silná. Taktiež to však môže byť spôsobené liekom TOBI, ktorý som po dlhej dobe začala inhalovať. Po poslednom použití sme si všimli, že to má vplyv aj na môj hlas, čo by zodpovedalo tomu, že dnes neviem povedať ani jednu súvislú vetu, pretože môj hlas skáče ako na trampolíne. 

Všimli ste si takéto nežiadúce účinky aj pri iných liekoch? Ak áno, určite mi napíšte, veľmi by ma to zaujímalo. 

Podľa ohlasov na tento blog som už mnohým z vás pomohla. Teraz pomôžte vy mne... Ako vaše telo naznačuje, že ste to s niečím prehnali? Aby ste ma nepochopili zle, uvediem príklad: V októbri som to prehnala s tréningom a s Paris. Moje pľúca boli plné hlienu, svalovica postihla najskôr ruky, potom nohy a nakoniec medzirebrové svaly. Vtedy som si uvedomila, že stačilo... 

Stalo sa vám niečo podobné? Aké boli príčiny a dôsledky?  Veľmi rada si prečítam vaše správy. 

Ako som spomínala v minulom príspevku, zúčastnili sme sa s Paris pretekov na Masarykovom dvore, kde sme okrem 7. miesta nevybojovali žiadne iné umiestenie. 

Včera som taktiež bola na pretekoch a tieto preteky dopadli ešte katastrofálnejšie ako preteky pred týždňom. Včera sme dokonca tak vrazili do prekážky, že si Paris udrela hlavu. Nakoniec sme parkúr (horko-ťažko) dokončili a umiestnili sa na 6. mieste, avšak to už dekorované nebolo - ani by sme si nezaslúžili! 

Masarykov dvor
Masarykov dvor

Na všetky otázky mi odpovedajte prostredníctvom emailu! 

Čítanie vašich príbehov ma určite podporí! Prípadne si pomôžeme navzájom! 

Ďakujem a prajem pekný zvyšok prázdnin! 

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky