PRÁZDNINY

15.07.2019

Každoročné preteky obce Kováčovce (30 km od Lučenca) sa ani tento rok nezaobišli bez účasti našej rodinky. Fajný koláč, vynikajúci servis podkoniarov a dodatočne aj výsledky jazdeckej dvojice :)

Výšku 100cm sme s Lerym zdolali a z parkúru si odniesli stužku za 5. miesto. V súťaži, kde výška dosahovala 110 až 115cm sme sa umiestnili na 4. mieste.  Zatiaľ sa nám darí (paradoxne) vo vyšších súťažiach viac ako v tých nižších. 

 

Tradičné ochladenie v Ipli
Tradičné ochladenie v Ipli

Kým v sobotu (29.6) som stresovala ja na pretekoch - aj po rokoch je tam ten zdravý, bojovný stres - v nedeľu (30.6) už stresovali iní jazdci. Konkrétne sme sa aj s rodinkou vybrali do Budapešti na preteky svetovej úrovne. 

Krásny jazdecký areál Nemzeti lovarda Budapest - Tettersall nás už minulý rok zaujal úrovňou svojich pretekov. 

V nedeľu sa pretekalo v súťažiach, kde výška skokov dosahovala 160 cm. Tieto preteky boli zároveň bodované preteky v svetovom pohári Longines Champions tour.

Nesmierny zážitok!  

Vrámci výletu bol našou zastávkou aj kaštieľ v dedinke Gödöllő, ktorý obývali známe historické osobnosti ako napríklad Sisi, či Mária Terézia. 

Začiatok oficiálnych prázdnin sme s Lili a mojim priateľom oslávili výletom do Bojníc. Najskôr sme navštívili krásny zámok a neskôr sme strávili 4 hodiny v ZOO! 

Súčasťou prázdnin je aj folklórny festival Východná, ktorý navštevujeme hlavne kvôli vynikajúcemu občerstveniu. :) 

Už tento víkend ma čakajú posledné júlové preteky. Neskôr cestujeme na dovolenku. Ale dovtedy pribudne ešte pár článkov. 

Kedže je život spleťou dobrého aj zlého, musím sa priznať, že moje zdravie sa zhoršuje. Nevieme prečo, nevieme ako. Už je to pár týždňov, čo som dobrala antibiotiká, avšak úľava neprišla. Dlhé inhalácie nepomáhajú a kašeľ ma trápi stále viac a viac. 

Stafylokok a Pseudomonas robia svoje a zase sa cítia pánmi. Bojím sa, že po dovolenke sa moje pretekárske plány škrtnú a pôjdem si akurát tak ľahnúť do nemocnice na intravenózne preliečenie. Držte palce, snáď to more vyplaví! :) 

PS: Budúci týždeň by malo vyjsť ,,moje" číslo časopisu Zdravie. Určite sa ozvem!!! 

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky