PREHÁŇAME TO

28.08.2019

Jazdecká sezóna sa blíži ku koncu a pre mňa až dvojnásobne...

Keďže neviem, čo ma od 16.9 (začiatok semestra) čaká, neviem ani, čo budem stíhať. 

Ku koncu sezóny sa preteky nahromadia a tak tomu bolo aj túto sezónu. 

17.8 sme sa si s Lerym zasúťažili na našom ,,domácom" Masarykovom dvore, kde sme v slabej konkurencii (7 jazdcov), ako jediná dvojica prešli čistý parkúr stupňa ZL/L a získali tak prvé miesto! 

O týždeň neskôr nás čakali preteky v Liptovskej Sielnici, kde sme v konkurencii 44 jazdcov obsadili 3. miesto a zastúpili tak Slovensko na stupni víťazov, keďže prvé a druhé miesto pripadlo jazdcom z Čiech a Holandska. 

V druhej súťaži sme zlyhali a boli sme vylúčení kvôli trojnásobnému odmietnutiu skoku. :(

Nedeľa začala opäť úspešne. V prvom parkúre sme sa umiestnili na 4. mieste spomedzi 28 štartujúcich dvojíc. 

Druhá súťaž nebola príliš úspešná. So 4 trestnými bodmi sme sa umiestnili až na 27 mieste z 37 štartujúcich. 

Maratón pretekov sme ukončili opäť na ,,domácom" Vígľaši, kde sme z dvojdňových pretekov absolvovali len parkúrovú sobotu. 

V súťaži do 100cm sme sa Lerym umiestnili na 4. mieste! 

Najväčší úspech sme zaznamenali v sobotnom parkúre stupňa ZL, ktoré sa jazdilo na rozoskakovanie. Do rozoskakovania (zo 110 sa zvyšovalo na 115-120) postúpilo len 7 dvojíc z pôvodných 28! 

Zo siedmych dvojíc sme sa s Lerym umiesnili na treťom mieste a tak sme absolvovali naše (a aj moje osobné) prvé rozoskakovanie!

Opäť ďakujem za podporu každého, kto na mňa myslel alebo fyzicky mi pomáhal. 

Ďakujem taktiež e-shopu Moonrian Equistore, od ktorých som ako darček dostala túto nádhernú čelenku. 

Od 16.9 začína krutá realita, ale nás čaká ešte posledný parkúr v tejto sezóne a to v dátume 28-29.9.2019. Oslávim meniny najlepšie, ako sa dá!!! Držte palce! 

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky