PRVÁ SPOLOČNÁ DEKORÁCIA

13.06.2019

Aj napriek namáhavým týždňom som na tréningy nezanevrela. S Lerym sme 8-9.6 absolvovali parkúrové preteky v Liptovskej Sielnici. 

Preteky som si,  aj napriek blížiacim sa dátumom, naplno užila a na pár hodín sa venovala len sebe a Lerymu. To prinieslo aj výsledky. V sobotu sme sa v súťaži Z (100 cm) umiestnili na 5. mieste spomedzi 54 štartujúcich dvojíc. V súťaži ZL (110 cm) sme sa umiestnili na 9. mieste spomedzi 47. štartujúcich dvojíc. 

Sobotný parkúr sme zakončili nohami (hlavou) na (v) zemi. :) Áno... Prvý pád z Leryho a to kvôli mojím adrenalínovým výmyslom. Po absolvovaní parkúru stupňa ZL som mohla pokračovať (mimo súťaže) na skok, ktorý sa nazýva vodná priekopa. Nie je to priekopa v pravom slova zmysle, ale je to skok oveľa širší ako bežné skoky. Lerymu sa od začiatku nepáčil, ale naozaj by som nečakala, že ho až takto doslova ODMIETNE! :D No čo... Kus som sa vykúpala, obaja bez zranení. 

Nedeľa začala parkúrom stupňa Z a aj tu sme sa umiestnili na 5. mieste. Táto stužka má však prívlastok ,,PRVÁ," pretože to bola naša prvá spoločná stužka získaná oficiálnou dekoráciou. Všetky naše stužky s Lerym som donedávna dostávala z ruky do ruky a prišla som si pre  ne po vlastných. Táto však bola iná.... 


Nedeľné ZL-ko sa zaobišlo bez pádu. Aj tu sme skončili na 9. mieste ako predchádzajúci deň. Stužka sa nám však neušla, pretože v nedeľu štartovalo v súťaži ZL len 37 jazdcov, čo značí, že stužky sa rozdávali len do 8. miesta! 

Nevadí... S víkendom som maximálne spokojná. 

Domov sme prišli skôr ako zvyčajne. Ja už som v sebe mala Paralen, ktorý ma udržiaval... Zo soboty na nedeľu ma totiž začalo bolieť hrdlo a začal sa mi zapchávať nos. Až po skončení parkúrov to na mňa celé doľahlo a veru mi vyskočila aj teplota... 

Čo to mohlo spôsobiť? Stres z predchádzajúcich a nadchádzajúcich dní? Horúčava, ktorá celý víkend panovala? Klíma v aute? Naozaj nevieme...

V nedeľu po príchode domov som však nemala čas sa ľutovať a hneď som sa pustila do opakovania učiva na prijímačky. Tie som zvládla a bolesti hneď v pondelok opadli. Teplota mi však večer opäť vystúpila a tak som utorok radšej preležala v posteli. 

Aj stredu som zvládla... 

Výsledky z pondelkových vyšetrení (pondelok 3.6) ukázali, že je v mojom tele stále prítomný Stafylokok a Pseudomonas. 

Od štvrtka (13.6) som na Zinnate, držte palce! 

Pri čítaní tohto článku sa práve nachádzam v soľnej jaskyni  v Poľsku, kde Lili bojuje o prvenstvo. Držte jej palce! 

Mňa a Leryho neskôr čaká maratón pretekov. Veľmi sa  tešíme! 

Za spríjemnenie víkendu ďakujem aj mojím najväčším pomocníkom! Od administratívy - mojej mamke, cez odvoz - môjmu ocinovi, až k podpore od rodinných príslušníkov, ktorí prišli až z ďalekého Írska! Osobitná vďaka patrí aj môjmu priateľovi, ktorý donedávna koňa ani nehladkal, teraz mi už na pretekoch pomáha s nasedlávaním a čistením sám do seba. 

A najväčšie ĎAKUJEM patrí mojej podkoniarke Lili, bez ktorej by Lery nebol pripravený na ďalšie parkúry tak dokonale! 


Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky