UPDATE vol. 2

16.03.2019

Neviem, kde začať... 

Naposledy som písala, ako si Lery zvyká vo výbehu. Teraz to u neho vo výbehu vyzerá ako parta 4 valachov, ktorí sú ešte rozdelení na po dvoch a vyzerá, že sa nemajú veľmi v láske 😂Ale inak je mu super.  

Paris si už užíva jazdenie s novým majiteľom, ale stále je v stajni pri Lerym, takže na ňu jedným očkom vždy dozerám. 

Maturity ako? No mne nebolo všetko jedno, keď som podľa neoficiálnych výsledkov zistila, že z časti, kde tvoríte slová alebo ich priamo dopisujete, mi chýba 7 bodov do 33,3%! Našťastie som si porovnala ABCD odpovede a teraz môžem v pokoji čakať do mája, kedy prídu oficiálne výsledky. 

Čo hovoríte na slovenčinu? VTIP!!! Podľa neoficiálnych výsledkov som si našla chyby, ale taktiež som sa aj utvrdila v pravdivých odpovediach. Nebude to jednotka, ale tu nebojujem o ,,prejdenie." 

Témy(a) a žánre boli podľa môjho názoru primerané, keďže na teste nás už viac ani vyšťaviť nemohli. Sloh z angličtiny som odovzdala už po 15 minútach. 

Ani nespomínam jarné prázdniny, ktoré boli pre mňa plné cestovania. Cestovala som však väčšinou kvôli škole a skúškam. Väčšinou som bola zarytá v prijímačkových podkladoch alebo práve v povinnom čítaní na slovenský jazyk. Dokonca som v prázdninový pondelok a utorok bola v škole, kde sme preberali povinné čítanie, ktoré sme do marca prebrať nestihli. NAŠŤASTIE! Hneď druhý text bol Salinger, ktorého dielo sme dovtedy nikdy nepreberali! 

Cez prázdniny sme samozrejme stihli vybehnúť na kopec a užili si (už asi) poslednú lyžovačku tejto sezóny. 


Po dnešnom doučovaní v Košiciach,sme sa boli pozrieť v jazdeckom areáli UVLF Košice, kde prebiehali halové parkúrové preteky. My s Lerym na preteky vycestujeme (dúfam) v apríli a potom až do polky júna bude mať len ľahšie tréningy, keďže to bude obdobie maturít a prijímačiek. Ale zatiaľ sa nám darí a trénujeme 😍

Bojujeme ďalej! Tento týždeň ma čaká ďalšia kontrola v Banskej Bystrici. Taktiež padne aj finálny verdikt, či budem musieť opäť podstúpiť vyberanie polypu. 😒

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky