UPDATE vol.3

27.10.2019
Perný to mesiac... Neozývala som sa dlho, pretože som do toho padla až po uši a naďalej sa len topím... Začínalo to 16.9 a nechce sa to zastaviť. Už od 16.9 som ubytovaná na internáte, ktorý fakt stojí za to. V iných článkoch rada pridám fotky, plánujem o tom samostatný článok pre rodičov/budúcich študentov, ktorí sa obávali tak ako moji rodičia a ja.

Počas prvých dní som si zvykala... Prostredie, izba, kúpeľne, kuchynka, škola a ľudia v nej...Do Košíc chodím každú nedeľu večerným vlakom. Do školy chodím peši, keďže mám školu maximálne 10 minút od intráku. Také prebudenie na ráno. Začínam každý deň o 8:05 a končím niekedy o 14, niekedy o 16. 

Môj deň vyzerá nejako takto:

6:30 budík (okrem stredy, vstávam 8:30)

do 7:30: raňajky, inhalácia, ranná hygiena a maľovanie
7:50 príchod do areálu školy... V pondelok máme prednášky, takže sa pekne usadím na svoje miesto, s kávou v ruke a prichystám si potrebné učebnice. Prednášajúcich počúvam do 15:40. Opäť sa presuniem na internát a chystám si veci na druhý deň.

Spať chodím medzi 22-23, na podiv, spí sa mi veľmi dobre. Ostatné dni mávame ,,cviká," ktoré sa nachádzajú vo všemožných priestoroch nášho areálu. Péchádéčko (pavilón chemických disiplín), laboratórium biofyziky, biologické laboratórium, laboratórium anrganickej, či organickej chémie, informatická učebňa a jedáleň Tam som najmenej Bohužiaľ mám tak plný rozvrh, že plnohodnotný obed si môžem dovoliť len v utorok. Ostatné dni prežívam na jogurtoch a dúfam, že nás vyučujúci pustí o pár minút skôr, aby som do seba mohla nahádzať vyprážaný syr. 

Týždeň končím štvrtkom, kedy som už okolo 16:00 doma a tak (zatiaľ) stíham aj Leryho. Piatok, sobota a nedeľa prejdú ako jeden deň a kolobeh sa opakuje. Blížia sa prvé zápočty... Držte palce. Od dnešného dňa (už 20-ročná starena) sa vám budem opäť raz venovať viac. Viac článkov a podobne.

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky