UPDATE VOL. 4

27.05.2021

Vitajte späť na mojom blogu. 

Pomaly začína leto a pre študentov vysokých škôl to znamená SKÚŠKOVÉ! Ja opäť raz nie som výnimkou. 

Vzhľadom na dištančnú formu a stereotypné dni, som sa prinútila viac sedieť na zadku, aby som do začiatku júna mala ukončené všetky skúšky. 

Vyučujúci boli veľmi zhovievaví a tak som prvú skúšku mala absolvovanú už 12.5.2021. Ďalšiu (jednu z tých ľahších) som úspešne zvládla hneď o dva dni na to. 

18.5.2021 som ukončila predmet fyziológia a patofyziológia známkou A. 

Najväčšia výzva bola ,,ústna biochémia," ktorej termín som plánovala predsalen až na jún. Našťastie som sa však rýchlo zobudila, nakopla sa a tak som najväčší kameň zo srdca zhodila 24.5.2021, kedy mi cez platformu MS Teams pani docentka oznámila konečný verdikt skúšky z biochémie - prenádherné C :) 

Skúška bola veľmi náročná, keďže sa skladala z dvoch hodnotení - najskôr som musela ráno, v deň skúšky, napísať test, ktorý ak som napísala úspešne (minimálne 51%), pokračovala som k ,,ústnej" časti, ktorá prebiehala cez videohovor na platforme MS Teams. ,,Vytihala" som si dve obálky a začala rozprávať na dané témy. 

Nakoniec to bolo oveľa menej stresujúce ako celá tá príprava :) Ale uverila som, až keď som to zažila. 

Teraz ma čaká už len jedna skúška, ktorej termín mám 8.6.2021. 

Pomaly, ale iste sa otvárajú športové podujatia a my na nich samozrejme nemôžeme chýbať. 

Odhliadnuc od Liptovskej Sielnice, v ktorej sme túto sezónu pretekali už dvakrát, sa tento víkend chystáme na náš ,,domáci" Masarykov dvor. V sobotu so špeciálnym pretekárom - Lili! Áno, Lili sa prihlásila do prvej oficiálnej súťaže, kde bude s Lerym zdolávať prekážky vo výške 60cm. 

Predtým ju však čaká náročná skúška - páskovanie na jude. To absolvuje už zajtra. Dostane modrý opasok? Držte jej palce! 

Spolu s letom je spojená aj letná brigáda. A práve ja som si našla asi tú najlepšiu. Brigádujem v lekárni! Zatiaľ len necelý týždeň, ale už teraz si to neviem vynachváliť. Robím samozrejme len veci, ktoré mi zákon dovoľuje (NEVYDÁVAM LIEKY!), ale už teraz som sa naučila veľa podstaných vecí. Pomáham s administratívou, prizerám sa práci svojich (dúfam) budúcich kolegýň a všetko mám s dobrou náladou a vo vynikajúcom kolektíve. 

Dúfam, že sa máte dobre a že ste zdraví (v rámci možností) :) Sľubujem viac príspevkov! Majte sa zatiaľ :) 

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky