UPDATE VOL. 5

31.03.2022

Ahojte priatelia! Dúfam, že ste na môj vlog nezanevreli tak, ako ja :( 

V dôsledku obnovenia komibnovanej (prezenčne-dištančnej) výuky toho mám dosť veľa. Vedeli ste, že keď prejde škola na ,,prezenčné štúdium," musíte tam reálne chodiť?! 

Srandujeeeem!!! 

UVLF našťastie prešlo na kombinovanú formu a teda sa konečne naučíme aj prakticky veci, ktoré v živote reálne budeme potrebovať. Okrem nudného cestovania do Košíc a späť si pobyt v škole užívam. Kecanie s kamoškami, ale aj dôležité prípravy k diplomovej práci (áno, už to riešime) sú veci, ktoré mi medzi 4 hodinovými cvikami vypĺňajú čas. 

Rozvrh mám veľmi prijateľný a tak som už v stredu večer doma a venujem sa aj rodinke a Camarovi. 

Práve s ním sme pred dvoma týždňami absolovali prvé (aj spoločné aj jeho)  preteky na ranči len pár kilometrov od domu. V súťaži s výškou prekážok 90cm sme obsadili 6. miesto a domov si priniesli krásnu stužku ako odmenu za jeho snahu sa predviesť v čo najlepšom svetle. 

Vráťme sa však ku škole, ktorá má predsalen (zatiaľ) prednosť pred voľnočaosvými aktivitami. Tá mi veru dá zabrať. Tretí ročník je tretí ročník a koniec sa pomaly, ale isto blíži :D Pri našom študentskom optimistickom prepočítavaní ,,už len rok a pol" v škole, prípadne ,,už len tri semestre," keďže piaty ročník je o polročnej praxi v lekárni, písaní diplomovky a ročnom učení sa na štátnice :D 

Čo však má prednosť pred školou a voľnočasovými aktivitami? ZDRAVIE. A to si v poslednej dobe u mňa pýta nesmiernu pozornosť. Spútum s prítomnými S. aureus a Streptococus pyogenes si vypýtal antibiotickú liečbu cefixímom (liek Suprax) a neskorší krvný obraz ukázal prítomnosť pľúcnych mykobaktérií a chlamýdií, ktoré si vyžiadali posilňujúcu dávku azitromycínu (liek Sumamed, ktorý bežne beriem PO,STR,PIA a teraz v dobe tri týždne to bude PO, UT, ST a 4 dni voľno). 

V priebehu minulého týždňa som sa rozlúčila s mojim kamošom Orkambi a práve dnes som zobrala prvú dávku lieku KAFTRIO a KALYDECO. 

O priebehu liečby, prípadne rapídnej zmeny vás určite budem informovať. 

Predposledný marcový deň nám do života priniesol nášho (už dnes) 6 ročného ,,dospeláka," ktorému sme klasicky boli zablahoželať. Prvé zrazenie - zahryznutie do prsta - RTG negatívne, iba ukrutná bolesť a trvalo nalakovaný nechet :) 

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky