UPDATE VOL. 6

23.09.2022

OSPRAVEDLŇUJEM SAAAAA!!!!

Tak, ako sa skončil môj tretí ročník farmácie a štátnice, tak som skončila aj ja... úspešne... a v posteli. Dopriala som si oddchy, na ktorý som od apríla do júla ani nemohla pomyslieť. 

Tretí ročník na farmácii je jeden z najťažších... Ste vo svojich 60% štúdia (na úspešné absolvovanie zápočtov a skúšok je u nás potrebných 51% :) ), čiže si poviete, že už to nemôže byť ťažké. OMYL... Tretí ročník je práve ten zlom, kedy sa ukáže, kto na to má alebo nemá. Je už neskoro zo školy odísť, ale je to skoro predčasne sa tešiť, že ,,už iba dva roky." Lebo aj ten samotný tretí ročník bol... HROZNÝ

Zimné skúškové obdobie prebiehalo online, avšak do letného semestra sme nastupovali už prezenčne. 

Nepríjemné pohľady a komentáre niektorých vyučujúch typu ,,aha koronisti," mi (ale aj spolužiakom, dovolím si povedať) nepridali na psychike a sebavedomí. 

V treťom ročníku zároveň začíname s predmetmi, ktoré sú aj štátnicové, čiže tlak vyvíjaný učiteľmi bol niekedy neznesiteľný. 

Po pár nepodarených písomkách som sa zrazu v júni ocitla na 1. opravnom zápočte z farmakológie, kedy mi už ,,nebolo všetko jedno." (poznámka.: nikdy mi ,,nie je jedno" a bojím sa vždy viac ako je niekedy treba) 

Našťastie som tento zápočet úspešne absolovala a začala si plánovať skúšky. 

Jednou z mála výhod tretieho ročínka bolo, že predmety, ktoré nie sú štátnicové, sme mali online (aj skúšky), čo mi dovoľovalo venovať sa prioritne prezenčným predmetom a skúškam. 

Akoby toho nebolo málo, tretí ročník (,,nečakane," keďže som ho začínala tak isto ako farmáciu) ma čakal aj na Vysokej škole ekonómie a manažmentu, kde sa externe venujem štúdiu Manažmentu malých a stredných podnikov.

Na VŠEM ma však tento rok čakali štátnice. 

15.6.2022 štátnica
15.6.2022 štátnica

K 1.7.2022 (konkrétne 28.6. 2022) som mala úspešne ukončený tretí ročník na oboch školách! 

Konkrétne 1.7.2022 som z divadla v Kežmarku (kde sme mali VŠEM promócie) odchádzala ako Bc. Michaela Križová.

Tento oznam by som rada ukončila VEEEEEĽKÝM POĎAKOVANÍM mojej rodine a priateľovi (snúbencovi - vysvetlím ;) ), ktorí so mnou (zatiaľ asi psychicky a časovo najnáročnejšie) obdobie môjho života zvládli. 

Ako mnohí študenti, aj ja som od 19.9.2022 nastúpila do školy (škôl) - ako štvrtáčka na VŠEM a ako štvrtáčka na UVLF. 

Tento ročník na UVLF je významný zase z iného pohľadu. Okrem výberu a dohadovania tém a školiteľov na diplomovú prácu, je to pre mňa posledný rok strávený v škole, so spolužiakmi, v labákoch a seminárnych miestnostiach. 

Nie... Neprechádzame na online výučbu, ale ako piatačka budem 5 mesiacov vykonávať prax v lekárni a potom sa už ,,len" učiť na štátnice. 

Aj tento rok máme na UVLF kombinovanú výučbu, čo mi prinieslo online prednášky z pohodlia domova v pondelok a utorok, s nástupom na prezenčnú výučbu od stredy do piatku. 

Ešte raz sa ospravedlňujem za takéto neskoré updaty, ale... Leto som si nesmierne užila - o tom potom :)


Už túto nedeľu sa môžete tešiť na článok, kde opíšem zmeny môjho zdravotného stavu po začatí lieku Kaftrio a Kalydeco. 

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky