ÚSPECHY

03.06.2018

Po MDD, bola sobota, 2.6.2018 deň, kedy sme my deti, obdarovali našich rodičov. 

Skoro ráno sa delegácia lučenského judo klubu KATSUDO so svojimi zverencami zúčastnili Majstrovstiev Slovenka mladších a starších žiakov vo Zvolene.  Z 13 zverencov sa materskému klubu mojej sestry podarilo priniesť 6 titulov majstrov Slovenska a 3 bronzové priečky. ÁNO! Od soboty mám doma MAJSTERKU SLOVENSKA V KATEGÓRII MLADŠIE ŽIAČKY. V tejto kategórii mala premiéru a s úspešným koncom. 

Keďže Križovci nemajú ani jeden víkend voľný, svoju sestru som musela podporovať psychicky z Lučenca. Práve v sobotu sme so Stellou mali druhú skúšku, druhý stupeň poslušnosti - skúška BH-VT. Úspešne vykonaná! 

Slnko, ktoré svoje lúče vytŕčalo už v skorých ranných hodinách, dosiahlo o 10 vrchol, čo sa podpísalo aj na počte bodov a celkovom vystupovaní mňa aj Stelly. Nebol to plný počet bodov, ale skúšky vykonané, za čo ďakujem všetkým, ktorí sa na tréningových procesoch podieľali. 

O týždeň ma opäť čakajú preteky v Liptovskej Sielnici. Držte palce!!! 

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky