UŽ LEN TRI ROKY

25.06.2021

Už len tri roky a budem (dúfam) magistra farmácie! :)

Úspešne som ukončila druhý ročník v študijnom odbore farmácia a hor sa do tretieho! 

Podľa rozvrhu prináša tretí ročník samé praktické veci, vďaka ktorým sa krok za krokom budeme pripravovať na našu polročnú prax v lekárni, ktorá nás čaká v piatom ročníku. 

Práve v ,,tretiaku" musíme vrámci jedného predmetu absolvovať povinnú (mesačnú) prax v lekárni, kde poniektorí prvý krát privoniame k čaru nášho (možno) budúceho zamestania. 

Moje leto bude plné zábavy, ale aj práce. Ako som už spomínala, od polovice mája brigádujem v lekárni Dr.Max.

Je to tá najlepšia brigáda, akú som doteraz mala! Za pár týždňov ma kolektív v lekárni naučil mnoho vecí, ktoré určite využijem aj v praxi, po škole. 

Čo sa týka mojich športových úspechov, to bohužiaľ nezačalo najlepšie. V Liptovskej Sielnici sa Lery zranil. Našťastie sa po tom nekonali žiadne preteky a tak Lery oddychuje a lieči sa. 

Predtým si však Lili splnila svoje sny. Úspešne ukončila teóriu z klavíra na hudobnej škole - je z nej absolvetnka. Potom ukázala svoje judo schopnosti pred komisárom, ktorý jej udelil modrý pás - 2. kyu. A tento náročný týždeň zakončila svojimi prvými oficálnymi parkúrovými pretekmi na Masarykovom dvore. 

Mimochodom... Opäť máme doma majsterku ! 20.6.2021 sa za prísnych hygienických podmienok konali Majstrovstvá banskobystrického kraja vo Zvolene, pod záštitou klubu Judo Kan Zvolen. Lili ukázala svoje schopnosti v dvoch zápasoch, z ktorých oba vyšla víťazne a zlato bolo jej! 

Dúfam, že ste všetci (vrámci možností) zdraví a užívate si horúce počasie! :) 

Mňa hneď v pondelok čaká vyšetrenie v Banskej Bystrici, kde mi zoberú krv a urobia spirometriu. Neskôr som objednaná na sono brucha a echo/kardio, tiež v BB. Držte palce. 

Bohužiaľ som musela byť preliečená Supraxom, ktorý (dúfam) pozabíjal hnusného stafylokoka. Uvidíme vo výsledkoch!  

Prajem pekný zvyšok víkendu a úspešný štart do nového týždňa. 



Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky