UPDATE VOL. 3

25.12.2019

Sú to neuverieľné dva mesiace! Dva mesiace som na blog nepridala nič! 
Človek by ani nepovedal, že učenie na vysokej škole je nutné nie len počas skúškového obdobia.
Prvé stresy boli práve v období, kedy som pridala posledný príspevok. Bohužiaľ sa mi hneď prvý započet v živote nepodarilo napísať. Zistila som, že chemické výpočty budú kameň úrazu.
Všetky zápočty som nakoniec napísala na prvý krát, z čoho som bola nesmierne šťastná. 🙈
A zápočtový týždeň sa skončil ďalším nepodreným zápočtom z chemických výpočtov. Našťastie sa mi podarilo oba opraviť a šup do skúškového!
Prvú skúšku som zvládla hneď v prvý deň skúškového obdobia. Ďalšia o týždeň na to a posledná skúška roku 2019 bola práve 23.12!
V budúcom roku ma čakajú najťažšie skúšky zimného semestra, takže môj oddych končí dnešným dňom, kedy zároveň začína príprava na skúšku, ktorú mám 8.1. 
Držte palce!
Už som síce sľubovala aktívne príspevky, avšak sa mi to podarí asi až oddnes.

Ozvem sa čo najskôr! 
 


Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky